Heb je hulp nodig?

Geen probleem! We helpen je graag.

Neem contact op via het contact formulier 

Bel* ons op +31627991325

*op werkdagen tussen 9:00 en 12:00.

 

Verzending

Wat zijn de kosten van het verzenden?

De verzendkosten bedragen €5,95excl.btw.

Is je bestelling boven de €75,-excl.btw dan is de verzending gratis.

Naar welk land wordt er verzonden?

Nederland, Belgie, Duitsland*, Frankrijk* en Spanje*     *Voor Duitsland, Frankrijk en Spanje hanteren we per land verschillende verzendkosten.

  Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?

Direct na het afronden ontvang je een bevestiging van je bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!

Wat is jullie levertijd?

Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden (tenzij anders is aangegeven; kijk hiervoor op de nieuws pagina). Daarna is het aan de pakketdiensten deze z.sm. bij je af te leveren. Via e-mail ontvang je een track & trace code om de bestelling te volgen, eventueel de afleverdatum te veranderen of een neerzet toestemming te geven-let op: dit is op eigen risico.

Wat als mijn product niet op tijd geleverd is?

Wij verzoeken je dan nog 1 a 2 dagen langer te wachten op je bestelling. Dit kan namelijk komen door extreme drukte bij de pakketdiensten. Je kunt ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee!

 

Bestelling ophalen of winkelen?

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, tijdens het afronden kiest u dan voor afhalen bij winkelier. Afhaal mogelijkheden zijn op werkdagen tussen 08:30 tot 12:30. Je ontvangt een bevestiging als de bestelling klaar staat. Er is geen pin aanwezig, betaal alstublieft via de site of contant.

Kan ik langs komen om te winkelen?

Ja, winkelen is mogelijk tijdens de daarvoor geplande dagen. U vind de komende shop dagen altijd op de nieuwspagina. Het bezoek adres is: Noarder Stasjonsstrjitte 50, 9271CL, De Westereen (Friesland) Nederland 

 

Betalingen

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

Ideal | Kbc/Cbc |  | Belfius | Bancontact | SofortBanking | Creditcard* | Paypal* |  Klarna Achteraf Betalen* | In3 (in 3 keer betalen met 0% rente bij orders over de €100,00)* | Vooraf Overmaken**

* Voor  paypal, creditcard ,klarna of In3 betalingen vragen we 5% betaalkosten over het totaal bedrag!

** Vooraf overmaken geeft je een verplichting om binnen 5 werkdagen het bedrag over te maken.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, wij bieden Klarna achteraf betalen aan. U vind deze bij de betaalkeuzes tijdens het afronden.

Kan ik op rekening bestellen?

Nee, op rekening bestellen is niet mogelijk.

Verzending zonder betaling?

Nee, zonder betaling wordt er niks verzonden. Pas als de betaling binnen is gaan we over tot verzending. Betalingen worden tot 12:00uur nagekeken, anders gaat het de volgende werkdag verzonden worden.

 

Garantie

Hoelang heb ik garantie?

Hoelang je garantie hebt verschild per product. Op vloeistoffen geven wij geen garantie. Op apparatuur is het standaard 1 jaar mits juist is gebruikt.  Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou binnen 5 werkdagen foto's op te sturen naar info@nagelproduct.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je product kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.

Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?

Ben je niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via info@nagelproduct.nl of telefonisch op +31627991325. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wat is het nummer van jullie klantenservice?

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:00 op +31627991325

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt mailen naar info@nagelproduct.nl. Dit proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden (mits anders is aangegeven; zie hiervoor de nieuws pagina). Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:00 op +31627991325

Ik krijg geen reactie?

Het kan zijn dat wij tijdens feestdagen en vakantie's afwezig zijn. U vind op de nieuws pagina de algemene status over onze afwezigheid. Stuur bij afwezigheid een e-mail naar info@nagelproduct.nl. Zodra we terug zijn zullen we mail verkeer altijd beantwoorden. Gemiste oproepen worden niet door ons terug gebeld.

Kan ik een bestelling wijzigen of nog een product toevoegen?

Een bestelling wijzigen / product toevoegen is zeker mogelijk. Wel moet dit vóór dat wij de bestelling verwerkt hebben. Zodra wij de aan de slag gaan met de bestelling gereed te maken voor verzending is het niet meer mogelijk dit nog te wijzigen. U kunt dit herkennen aan de betalings mail die per mail verzonden wordt. Op dat moment ligt het bij de inpak afdeling en is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen. Wel kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt ons mailen op info@nagelproduct.nl of telefonisch contact met ons opnemen op +31627991325.

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling retouneren?

Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. Je kunt dan een mailtje sturen naar info@nagelproduct.nl of telefonisch contact met ons opnemen op +31627991325.

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@nagelproduct.nl, Je krijgt van ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de geschillencommissie.

 

Aanbiedingen en actie's?

Waar vind ik aanbiedingen en actie's?

Het hele jaar door bieden wij spaar systeem waarmee je punten kunt inwisselen tegen kortingen, producten, gratis verzending, echter wisselt dit per maand. Alles over het spaar systeem vind je op deze pagina.

Als er lopende aanbiedingen en overige actie's zijn kun je deze terug vinden op de nieuws pagina.

 

Cadeaubon

Kan ik een cadeaubon bestellen?

Ja, op de pagina van cadeaubonnen kun je heel eenvoudig een digitale cadeaubon bestellen. Volg de stappen op die vermeld zijn en wij sturen binnen 24 uur de cadeaubon per mail. (tenzij anders is aangegeven; kijk hiervoor op de nieuws pagina

 

Andere vraag?

Neem contact op met onze klantenservice en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!

© 2012 - 2024 Nagelproduct.nl | sitemap | rss